نشست مشترك داوران فوتبال شهرستان بافق با مسوولين كميته داوران استان يزد


یزدفردا "علی عسکری از بافق:در نشست مشترك داوران فوتبال شهرستان بافق با مسوولين كميته داوران استان يزد برضرورت حمايت بيشتر از داوران ملي اين شهرستان تاكيد شد
رئيس كميته داوران استان يزد در حاشيه اين نشست در گفتگوبا خبرنگار ما بررسي مسائل ومشكلات وتعامل بيشتر با داوران فوتبال شهرستان بافق را از مهمترين اهداف اين جلسه عنوان كرد.
" جواد ستارزاده " با بيان اينكه حمايت و به كارگيري داوران جوان در امر قصاوت بازي ها ازسياستهاي اصولي فدراسيون فوتبال كشور است گفت :براي اجرا و تحقق اين سياست در سطح استان بايد شرايط لازم را فراهم كرد.
وي برارتقاي سطح داوري در استان يزد تاكيد كرد وافزود : اين امر نيازمند به تربيت و پرورش داوران جوان و تقويت حس اعتنماد و خودباوري در اين قشر از جامعه است .
"ستارزاده " بر توجه داوران به ابلاغيه هاي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد وگفت : بايد داوري مسابقاتي را كه در محروم ترين نقاط كشور به آنهامحول مي شود با ميل و رغبت انجام دهند .
رئيس كميته داوران استان يزد همچنين از اجراي طرح تفكيك داوران فوتبال از فوتسال در استان يزد از سال آينده خبرداد و افزود : اين طرح به دليل قوانين ومقرارات خاص داوري اين رشته ها بسيار ضروري است .
وي اضافه كرد ارتباط بيشتر با فوتبال شهرستانها ، توجه به امور رفاهي داوران ، گرفتن اسپانسر (حامي) وحضور فعال وپررنگتردرقضاوتهاي كشوري ازمهمترين اولويتهاي كاري كميته داوران فوتبال استان يزد در سال آينده خواهد بود .
خاطر نشان مي شود درحال حاضر در شهرستان بافق 13 تيم فوتبال فعال است كه هشت تيم آن در دسته اول و پنج تيم ديگر در دسته دو قرار دارد و 11 داور در اين شهرستان امر قضاوت مسابقات را برعهده دارند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا